Summer camp 2016

Day 1-2

Hello Dublin!

Ahir al matí vam sortir de l’aeroport de Girona direcció Dublín. Els nervis i l’emoció estaven dins de tots nosaltres. El vol va ser tranquil i ens va donar l’oportunitat de conèixer’ns. Al arribar les famílies ens esperaven a l’escola. A la tarda vam gaudir del bon temps passejant, coneixent l’entorn i parlant amb la family. Molts de nosaltres vàrem sopar alguns dels plats típics del país.

Avui, dilluns, comença el curs. En arribar a l’escola hem hagut de fer una prova de nivell per distribuir les classes (demà sabrem a quina classe estarem). Hem dinat junts amb els nostres nous companys francesos, canaris i polonesos. Tot seguit hem agafat el bus per visitar el centre de la capital. Els monitors del college ens han fet un ensenyat els llocs més emblemàtics de la ciutat com el Trinity College , l’obelisc SpiderO’connell street i el mític Temple bar. El dia acaba amb un Quizz on demostrem tot el que hem après durant el dia d’avui.

Demà comencen les classes, quins nervis!

Aquí un petit vídeo de la nostra arribada a Irlanda.

Day 3

Classes and AVIVA Stadium!

Les classes comencen al matí a primera hora. Tots estem pendents de qui seran els nostres companys de classe i quins teachers tindrem. De moment hem començat amb gramàtica i alguns exercicis de speaking. A les 12:30h mengem el dinar que ens ha preparat la family i agafem un autobús que ens porta a l’AVIVA Stadium. Aquest és l’estadi més nou i gran d’Irlanda, amb capacitat per 51.700 espectadors asseguts i està preparat per poder jugar a Futbol i Rugby. Els guies de l’AVIVA ens han explicat curiositats de l’estadi i ens han ensenyat la sala de premsa, els vestidors i la llotja principal. Tot seguit hem tornat al college on hem fet alguns jocs utilitzant l’anglès com a llengua conductora. Aquesta tarda-vespre tindrem temps lliure per estar amb la family i gaudir del bon temps d’avui.

Us ensenyem la nostra visita a l’estadi.

Day 4

Classes and Sports day!

Cada dia estem més acostumats a la vida irlandesa, ens aixequem aviat, agafem l’autobus , el Luas o be venim caminat fins al college. Allà fem classes i dinem. A la tarda anem a les intal·lacions esportives que té el centre on ens tenen preparades diferents activitats esportives com Rugby, Hurling (títpic esport irlandès), Baseball i curses. La veritat és que acabem bastant cansats però el dia no s’acaba. Sopem amb la family i tornem a l’escola perquè aquesta nit aprendrem cançons irlandeses.

Fem dos grups; uns gaudeixen de la música en directe del grup tradicional irlandès mentre els altres aprenen algunes cançons del país. Tot seguit canviem els rols i per acabar ens ajuntem tots a la sala principal del college i cantem i ballem les cançons que hem après.

Mireu el que hem fet!

Day 5

Classes and Dublinia!

Present Simple, Present Continuos, Present perfect… anem repassant als verbs anglesos mentre fem jocs i activitats. Anem millorant el nostre anglès dia a dia. A les classes coneixem a nous companys i aprenem la cultura i les tradicions irlandeses. A la tarda  agafem el bus i anem al centre de la ciutat on visitem  Dublinia. Un museu interactiu on s’explica la vida que es portava abans, des dels vikings que van arribar a la illa, l’època medieval fins a l’actualitat on als arqueòlegs treballen per descobrir al passat. El dia passa volant i acabem sopant amb la family o amb els companys amb qui passem una estona plegats.

Aquest ha estat el nostre dia a Dublinia

Day 6

Projects & Bowling in Bray

Avui és dia de projectes! A les classes tots hem preparat una petita exposició oral on hem parlat d’algun tema que ens agrada; futbol, música i tradicions catalanes. Tots ho hem fet molt bé. A la tarda hem anat cap a Bray (un poble costaner a uns 30 minuts de Dublín) on hem pogut gaudir de la costa irlandesa, les cases típiques de la platja  i tot seguit hem anat a la bolera! A la nit toca ballar, avui és Disco Night, tots hem d’anar vestits de colors blancs, taronges i/o verds. Us sonen d’algo aquests colors? És la festa irlandesa!

Demà anem tot el dia d’excursió a Kilkenny i diumenge dia lliure  … rebreu notícies aviat!

Un petit vídeo del nostre dia!